Центр КОНСАЛТИНГ
ЦЕНТР КОНСАЛТИНГ з 2006 року реалізує проєкти в сферах державного управління, партійного будівництва, а також місцевого самоврядування. Практика компанії містить стратегічні розробки, соціологічні дослідження, політичний консалтинг, зв’язки з громадськістю, моніторинг ЗМІ.
ЦЕНТР КОНСАЛТИНГ працює з органами державної влади, комерційними структурами, засобами масової інформації. Це політичні та бізнес-проєкти регіонального, всеукраїнського та міжнародного масштабів.
ЦЕНТР КОНСАЛТИНГ розробив та втілив у життя понад 300 програм різного рівня складності. Щоденно вирішуючи неординарні та масштабні завдання, команда компанії не тільки розуміє, чого потребує клієнт, а й чітко знає, як це реалізувати.
Ми надаємо послугу провідним політичним організаціям та бізнес-компаніям у стратегічному плануванні діяльності та підвищенні ефективності роботи.
Поєднуючи глибокі знання політичної кон’юнктури, якісний моніторинг засобів масової інформації, соціологічні дослідження, політичний та електоральний консалтинг, а також нестандартний PR, ми допомагаємо клієнтам сягати найамбітніших цілей та реалізовувати найскладніші завдання.
ЦЕНТР КОНСАЛТИНГ
Це комплексний підхід, який дозволяє повноцінно оцінити існуючу ситуацію й очікування цільових аудиторій, прийняти на базі проведених досліджень правильні рішення, надати громадській думці необхідний вектор руху, і в результаті – досягти бажаного результату.
- аналіз існуючої соціально-політичної ситуації
- дослідження електоральних вподобань
- аудит конкурентного поля
- розробка стратегії та програмних документів
- формування виборчого штабу
- створення агітаційної вертикалі
- персональний коучинг політика
- юридичний супровід кампанії
- формування переліку ключових слів
- відстеження медіапроявів клієнта
- генерація бази публікацій
- диференціація за тональністю згадувань
- формування недійних індексів
- оцінка медіаактивності конкурентів
- аналіз згадувань у ЗМІ та соціальних мережах
- аудит ефективності інформаційних кампаній
- оптимізація роботи з медіамайданчиками
- оцінка репутаційного капіталу
- розробка PR-стратегій
- ідентифікація цільових аудиторій
- взаємодія з лідерами думок та ЗМІ
- генерація інформаційних приводів
- формування контенту
- digital-просування
- організація заходів
- антикризовий супровід