Центр КОНСАЛТИНГ

політичний консалтинг PR-супровід проєктів аналіз інформаційного поля соціологічні дослідження
Про нас
З НАМИ КЛІЄНТИ ОТРИМУЮТЬ ОБ'ЄКТИВНУ ІНФОРМАЦІЮ ДЛЯ ПРИЙНЯТТЯ РІШЕНЬ, ЧІТКО ФОРМУЮТЬ СВОЇ ЦІЛІ ТА ДОСЯГАЮТЬ УСПІХУ

ЦЕНТР КОНСАЛТИНГ з 2006 року реалізує проєкти в сферах державного управління, партійного будівництва, а також місцевого самоврядування. Практика компанії містить стратегічні розробки, соціологічні дослідження, політичний консалтинг, зв’язки з громадськістю, моніторинг ЗМІ.

ЦЕНТР КОНСАЛТИНГ працює з органами державної влади, комерційними структурами, засобами масової інформації. Це політичні та бізнес-проєкти регіонального, всеукраїнського та міжнародного масштабів.

ЦЕНТР КОНСАЛТИНГ розробив та втілив у життя понад 300 програм різного рівня складності. Щоденно вирішуючи неординарні та масштабні завдання, команда компанії не тільки розуміє, чого потребує клієнт, а й чітко знає, як це реалізувати.

Що ми робимо
ДОПОМАГАЄМО КЛІЄНТАМ ПРАВИЛЬНО ФОРМУЛЮВАТИ ЗАВДАННЯ І ДОСЯГАТИ ПОСТАВЛЕНИХ ЦІЛЕЙ

Ми надаємо послугу провідним політичним організаціям та бізнес-компаніям у стратегічному плануванні діяльності та підвищенні ефективності роботи.

Поєднуючи глибокі знання політичної кон’юнктури, якісний моніторинг засобів масової інформації, соціологічні дослідження, політичний та електоральний консалтинг, а також нестандартний PR, ми допомагаємо клієнтам сягати найамбітніших цілей та реалізовувати найскладніші завдання.

ЦЕНТР КОНСАЛТИНГ

Це комплексний підхід, який дозволяє повноцінно оцінити існуючу ситуацію й очікування цільових аудиторій, прийняти на базі проведених досліджень правильні рішення, надати громадській думці необхідний вектор руху, і в результаті – досягти бажаного результату.

ПОЛІТИЧНИЙ КОНСАЛТИНГ
  • аналіз існуючої соціально-політичної ситуації
  • дослідження електоральних вподобань
  • аудит конкурентного поля
  • розробка стратегії та програмних документів
  • формування виборчого штабу
  • створення агітаційної вертикалі
  • персональний коучинг політика
  • юридичний супровід кампанії
МОНІТОРИНГ ЗМІ
  • формування переліку ключових слів
  • відстеження медіапроявів клієнта
  • генерація бази публікацій
  • диференціація за тональністю згадувань
  • формування недійних індексів
  • оцінка медіаактивності конкурентів
  • аналіз згадувань у ЗМІ та соціальних мережах
  • аудит ефективності інформаційних кампаній
  • оптимізація роботи з медіамайданчиками
PUBLIC RELATION
  • оцінка репутаційного капіталу
  • розробка PR-стратегій
  • ідентифікація цільових аудиторій
  • взаємодія з лідерами думок та ЗМІ
  • генерація інформаційних приводів
  • формування контенту
  • digital-просування
  • організація заходів
  • антикризовий супровід